tisdag 23 oktober 2012

Kärlek!

Detta inlägg har inget med pyssel att göra.

Utan vill bara dela med mig av min glädje :)

I fredags när min sambo kom hem från jobbet fick jag vackra rosor <3

Familjen är det bästa som finns :)
Jag är så glad över att jag har en sambo som är allt man kan önska säg,
Snygg, snäll, rolig ja och mycket mycket mer. Går inte beskriva med ord.
Vi har en underbar son ihop,
Som självklart i mina ögon är världens sötaste o goaste:)
Och min sambo har en son sen tidigare som är en riktig prins. Snällare kille får man leta efter.
Albin kommer få en riktigt bra förebild i sin storebror. De är så goa tillsammans :)

Jag skulle inte kunna önska mera.
Tack till min kära familj, jag älskar er mest av allt på hela jorden <3


1 kommentar:

  1. Så vackra rosor! Härligt att läsa om hur lycklig du är och hur bra du har det! kram Lotta

    SvaraRadera