lördag 20 oktober 2012

En kväll, en utmaning

Idag har Ulrika haft en skissutmaning på Facebook gruppen: en kväll en utmaning,
Vart jätte inspirerad så efter att jag hade gjort ett bidrag ( min adressbok) så gjorde jag även ett till utifrån samma skiss ( min arbetsbok) .



I min arbetsbok så skriver jag ner sånt jag lär mig och uppgifter som jag gör som tex från de böckerna som jag fick.
Love your handwriting och journaling.

Material till böckerna:
Böckerna kommer från Panduro
Rosorna från pyhobby
Gula och vita bakgrunderna från Clas Ohlson
De mönstrade papprena har jag köpt begagnat så vet ej vart ifrån de kommer.
Bokstäverna på arbetsboken kommer från Panduro
Och de på min adressbok kommer jag inte ihåg just nu,får kolla det imorgon :)

Trevlig helg så länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar