onsdag 27 juni 2012

midsommarcrop del 2

hunnit med att pyssla till två till av utmaningarna, då det var så himla tråkigt väder igår så man kunde ju passa på att pyssla hela dagen :)
midsommarcropen är på svenskscrapbooking.
utmaning 3 och 8:


ett födelsedagskort i pastellfärger
ugglorna är från panduro.
de andra är jag osäker på vart jag klöpt det.







Altrade en vinflaska




Dock hade jag svårt att fäst mitt stämplade motiv så jag andvände decopagelim, och hade inte så mycket hemma, så bilr att handla mer och pensla på över hela flaskbotten så det blir en jämn brunfärg, men jag är nöjd ändå. får solrosen att sticka ut lite :)


Matrial: rosor från panduro, band,papper och de orange blommorna är från olika creative club paket. stämpel okänd.


idag blir det att gå ut på en promend i solen, så blir nog inte mycket pysslande, men vi får se ;)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar