tisdag 5 juni 2012

Fiskelåda

eller lite dumt att kalla det fiskelåda kanske, för blir svårt att fiska med innehållet ;)
men har ordnat och tagit ut fiske sakerna och lagt i lite av mina dekorationer.

var min sambo som gav mig tipset :), sen har jag säkert sätt någon annan ha så med men inte tänkt på att jag haft en egen fiskelåda och kunna göra likadant!

tänkt att det kommer va lite lättare när man ska iväg och pyssla, men även som jag som har ett litet pyssel bord hemma och brukar bredda ut mig över hela köksbordet vilket inte alltid är så uppskattat när man ska äta middag, eller avsluta för dagen etc. Ska gärna inte ligga över köksbordet i flera dagar :p






jag är väldigt nöjd men tar gärna imot flera förvaringstips :)



1 kommentar:

  1. Ah va smart! Blir det lätt att ta med alla småsaker :) Ska bli kul att pyssla imorgon! Kram

    SvaraRadera