tisdag 27 augusti 2013

Operation stämpelförvaring

Jag har haft mina stämplar huller om buller i en låda och en pärm och det gick bra i början men nu när man lyckats samla på sig en del så är det bara jobbigt och jag glömmer nästan vad jag har och svårt att hitta "rätt" när man hittar inspiration.

Så nu ska jag göra en pärm med stämplarna stämplade och i rätt kategori och lägga själva stämplarna i egna lådor så det blir lätt att hitta och lätt att bläddra i sin bok och få en bra blick över sina stämplar

Denna förvaring har min kompis Sandra inspirerat mig till och vet att hon fått inspirationen av någon annan, är så roligt när man kan dela med sig av smarta lösningar och tips och trix :) 

Nu är de sorterade, ska de bara stämplas på papper och läggas i lådor/pärmar 
Sen ska jag köpa så att de har likadana lådor tror jag
Fler bilder kommer när jag är klar :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar