söndag 16 juni 2013

Länge sen sist


Har fått en hel del gjort sen sist! 
Dock varit dålig på att uppdatera..
Varit på våra scrapträffar som är 1 gång i månaden, så härligt gäng att ses och pyssla med :) 
Gjort kort men även en mini byrå till mina utstansade bokstäver, är Sandra som gjort en först och inspirerat mig till att göra en likadan, så fiffigt :)

Har även shoppat lite (rätt mkt) sen mins sista inlägg, dock måste jag säga att allt jag köpt har varit på rea, riktiga fynd eller det mesta är begagnat och då tycker jag det är så roligt att man kan hjälpas åt att istället för att andra slänger det som de har tröttnat på, kan man köpa det, jag kan köpa nått nytt(för mig) som för det mesta aldrig säljs för fullt pris och de tjänar en liten slant iaf:)

Delar med mig av lite blandade bilder på det jag gjort på träffarna och på lite fynd :)





På det två undre bilderna var fynd från Panduro, hemligpåse för 30kr/st 

Snart kommer ett nytt inlägg om födelsedagskort, då det har blivit 2gjorda och mannens ska jag göra imorgon när han är på jobbet ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar