söndag 31 mars 2013

Scraplagrets påskcrop 2013 utmaning 3

scraplagret har en påskcrop och den var jag bara tvungen att va med i då de haft väldigt inspirerande utmaningar.

One layer page!deras utmaning nr 3

i denna utmaning fick man använda ett papper, ett foto och sen bygga upp sitt alster med färger, stämpeldynor etc. fick ej ha fler lager dekorationer.
haha jag är ju sämst på att förklara, men hoppas ni förstår


 så ser den ut i helhet, nallarna är utstansade i pappret, är bara albumsidan som syns i bakgrunden, så enbart ett papper är använt.

 närbild vänster hörn nere
 närbild höger hörn uppe


var en jätte rolig utmaning, kommer verkligen använda "one layer" tekniken fler gånger.
va roligt att ta in färg, de kan jag inte minnas att jag testat förut med mina LO.


1 kommentar:

  1. Vad kul att du gillade tekniken och utmaningen! Jag älskar den också! Du har skapat en jättesöt sida! Kram!

    SvaraRadera