torsdag 16 augusti 2012

Lite shopping

Någon pysselro har det inte blivit än, men dock blir det rätt mycket slö surfande och då har jag hittat en massa fynd senaste två veckorna :) så det ska bli super kul att få pyssla lite sen :) längtar riktigt mycket! Men vill inte/ kan inte få någon ro nu när lilla prinsen kommit :) känns som att det händer så mycket nu i början och vill inte missa allt nytt som händer. :) pyssel stunder de kommer, ska försöka vara med i en utmaning på Facebook imorgon kväll om han kommer sova lite då. Annars så slö surfar jag och hittar ännu mer inspiration och fyller min bok ännu mer med saker jag vill testa och skapa och fylla på önskelistan/inköpslistan ;)

Trevlig helg om jag inte hinner pyssla imorgon!


Nyinköpta fynden:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar